Sesiuni constientizare relatii parinti copii

S-a publicat 1 iunie 2024 de Iuliana Delcuescu

„Copilul este rodul defectelor sau calităților tale.Dacă ai o relație proastă cu copilul tău, nu este vina copilului.Copilul a venit pe această lume curat, imaculat, crud și fără niciun gând de rău, ulterior a fost modelat frumos sau urât de tine ca parinte.Tu la randul tau ca copil ai fost modelat frumos sau urat de altii care te-au crescut.Copilul nu este dușmanul tău!Copilul este sânge din sangele tău, respirație din respirația ta, celulă din celula ta.Copilul nu ții l-a trimis Dumnezeu ca o pedeapsă, copilul ții l-a trimis Dumnezeu ca o binecuvantare, ca la bătrânețe să ai un sprijin și să nu pieri singur trist și neiubit.Tu ca părinte îmbătrânești puterile ții se duc, aripile ții se ofilesc, dar copilul încă este în putere și viata va depinde de relația pe care ți-ai construit-o cu el de când era mic.Inainte să te certi cu copilul tău, și să porti ura chiar dușmanie întreabă-te sincer în oglindă:Cine este mare și cine este mic?Eu ca parinte sunt mare, el ca copil este mic.Eu ca părinte i-am instalat butoanele, el ca copil mic le-a acceptat, pentru că depindea de mine ca adult/părinte.Eu l-am creat, eu i-am transmis toate starile mele, toate angoasele mele, toate fricile mele, toate tristetele mele, toate frustrarile mele, toate nemulțumirile, toate bucuriiile, toate împlinirile, ș.a.m.dEl ca copil doar absorbit ca un burete, a tăcut si a înghițit, crezand că asta e normalitatea.Și tu ca parinte ai avut o copilarie marcantă, dacă copilaria ta ar fii fost sănătoasă și armonioasă, la fel ar fi fost si relatia ta cu copilul tău.Dar din parinți traumatizanti, nu rezultă întotdeauna o relatie reușita intre copii și părinți. Pentru că patternurile se repetă!Numai arunca vina pe nimeni, i-ati copilul în brațe și iubește-l asa cum sti tu, cu cuvintele tale, cât încă mai sunteți amândoi aici.Spune-i copilului tău fara jenă sau rușine, iartă-mă că te-am încărcat cu atatea lucruri care nu țin de responsabilitatea ta.Iarta-mă că m-am lăsat orbit/ă ca părinte și am aruncat asupra ta toate rănile mele.Iartă-mă că nu m-am trezit mai devreme, ca să repar tot acest timp pierdut în dezbinare cu tine copilul meu. Timp pe care nu-l mai putem recupera.Iarta-mă copilul meu că în loc să-ți arăt iubire, ți-am arătat suferința mea, care te-a marcat și te-a încărcat negativ.Iarta-mă copilul meu, că am fost un părinte adormit și în loc să vad în tine tot cei mai bun și mai frumos eu vedem tot cei mai rău, pentru că erau rănile mele pe care tu mii le oglindești.Nu există copil crescut frumos și în armonie care să se îndepărteze de părinți.Există doar copii crescuți în dizarmonie și lipsuri emoționale, care decid să aleagă drumuri greșite.Soluția tuturor relelor este asumarea responsanilității, comunicarea deschisă și sinceră, și dorința de schimbarea.Cănd părinții învață să-și asume responsabilitatea, și dau dovadă de respect și iubire față de copii lor, aduc PACEA atât cu ei cât și cu copii lor.Nimeni nu e vinovat de nimic, doar dăm mai departe răul moștenit.Răul se risipă în momentul în care devenim conștienți că ceva nu este în regulă, și că acel rău are niște rădăcini cu sute/mii de generații înaintea noastră. Și că el vine ca o minge de la o generație la alta. Până unul dintre noi se trezește.Suntem aici să iubim, să fim iubiți, să creștem, să evoluam, să învățăm, să ne auto corectăm, să schimbăm tiparele vechi cu cele noi, să ne schimbăm din rău în bine, să ne creștem vibrația, să ne educăm conștiința. Acesta este rolul nostru pe pământ.”Sesiuni la distanta,cu Saman Luna,citire in akasha

Lasă un comentariu