Sesiuni vindecare intuitiva

S-a publicat 16 aprilie 2024 de Luna Bendisa

Când am început să lucrez ca vindecător intuitiv, în parteneriat cu un reputat medic neurochirurg, în acele vremuri era un conflict între medicina alopată și medicina holistică, iar cei care optau pentru vindecarea holistică erau și ei foarte ostili, excludeau complet medicina convențională. Fiecare dintre părți era extrem de ostilă celeilalte părți, ca și cum nu exista posibilitatea ca cele două variante să fie folosite împreună, ci trebuia să fie ori una, ori alta.Mie mi se părea aberantă o asemenea atitudine, mi se părea aberantă ideea de a exclude complet un anumit tip de medicină. Eu lucrez ca vindecător intuitiv și știu cât de benefică este vindecarea holistică în anumite cazuri, dar dacă îmi rup piciorul, vreau să fiu tratată de cel mai bun medic ortoped, asta e clar!În toți anii aceștia în care am lucrat în domeniul vindecării intuitive, am constatat că mulți oameni se foloseau de medicina holistică pentru a încerca să nege pur și simplu că au o boală. Și fiindcă nu apelau la medicina convențională în situații în care chiar era nevoie să apeleze la aceasta, starea lor se agrava foarte mult și unii dintre ei mureau și apoi adepții medicinei alopate se foloseau de aceste cazuri ca să își susțină părerea că vindecarea holistică nu ajută la nimic, ba este chiar periculoasă. În ceea ce ne privește, eu și prietenul meu, medicul neurochirug, am stabilit de la bun început să folosim tot ceea ce cunoaștem în domeniul medicinei holistice și respectiv al medicinei alopate, pentru a găsi cea mai potrivită rezolvare pentru fiecare pacient în parte. Am lucrat mereu ca o echipă și am folosit orice am considerat că poate fi util pentru a ajuta oamenii să se vindece. Nu mai fiți atât de rigizi, nu acceptați doar un anumit tip de medicină, refuzând categoric celălalt tip, fiindcă acest gen de rigiditate vă poate face mult rău în cazul în care vă veți îmbolnăvi! Fiți deschiși către toate variantele posibile, luați în calcul tot ce poate să vă ajute și faceți alegeri din spațiul flexibilității. Faptul că manifestați ostilitate față de un anumit tip de abodare medicală, faptul că manifestați ostilitate față de medicamentele convenționale/ „chimicale” vă poate aduce în situația de a vă pierde viața. Și dacă ești plin de ostilitate la adresa medicinei alopate, dacă o respingi cu vehemență, te informez că vindecarea energetică oricum nu va funcționa în cazul tău, pentru că te afli la un nivel redus de vibrație. Folosiți medicamentele convenționale, dacă de asta este nevoie într-o anumită perioadă a vieții voastre, pentru a vindeca anumite probleme de sănătate! Rămâneți deschiși către orice abordare, analizați toate variantele pe care le aveți la dispoziție, nu respingeți din start nimic, pentru că numai așa veți găsi soluția cea mai potrivită pentru acea problemă de sănătate.Dacă sunteți inflexibili, ostili, agresivi în ceea ce privește medicina alopată, medicina energetică nu vă poate ajuta cu mare lucru. Recomand👇https://samanlunabendisa.wordpress.com/2019/04/20/vindecarea-halucinatiilor-prin-sesiunea-akashica/

Lasă un comentariu